Ha bármi kérdésed vagy információd van amit szeretnél megosztani velem, esetleg segítség kéne írj nyugodtan amien hamar csak tudok válaszolok: nixi.szjg@gmail.com

2012. január 17., kedd

Virág és Ricsi

Virág SMS-t írt, majd a tenyerébe temette a telefont, és a tévére meredt. Széttártam a karom, mire Kinga szájáról valami olyasmit olvastam le, hogy „vegyük el tőle”. Megráztam a fejem, aztán olyan dolog történt, amit még mindig nem tudok felfogni. Virág mögött Ricsi kivette a zsebéből a mobilját, és megnézte. Mivel mindenki a telefonjával babrált, gondoltam, ennek nincs nagy jelentősége, aztán, amikor Ricsi eltette a telefonját… Virág kijelzője világítani kezdett. Ezek egymással sms-eznek! A lehajtott fejű Virág fölött megláttam Kingát, aki hitetlenkedve mered felváltva Ricsire és Virágra. Aztán találkozott a tekintetük. Kinga kérdőn nézett, én pedig suttogtam, hogy várjon egy percet, majd lehunytam a szemem. 
Virág és Ricsi. Virág és Ricsi. Nem fért a fejembe. Hogy? Mikor? Miért? Miiiii? Aztán bevillant. Virág kutyájának a neve R.P! Hogy ez eddig miért nem jutott eszembe! Nem Robert Pettinson, hiszen már nem is akkora fan! Hanem Ricsi. Ricsi Pósa! Megfordította, hogy ne jöjjön rá senki! Virág szereti Ricsit! Te jó ég! Mint akit fejbe vertek, úgy éreztem magam. Tehetetlenül hátradőltem a széken, és csak meredtem magam elé. Kinga még mindig engem bámult, úgyhogy erőtlenül odafordítottam a fejem, és biccentettem egyet, jelezve, hogy igen,. Jól láttuk mindketten. 
– Ez nem igaz! – üvöltötte el magát Kinga, és még csettintett is egyet. Az egész osztály és Monsieur Durand is odakapta a fejét, mire Kinga széttárta a karját. – Ez nem igaz, hogy Versailles ilyen szép! – tette hozzá zavartan. A tanár mosolyogva közölte, hogy valóban gyönyörű hely, majd folytattuk a tévézést.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése