Ha bármi kérdésed vagy információd van amit szeretnél megosztani velem, esetleg segítség kéne írj nyugodtan amien hamar csak tudok válaszolok: nixi.szjg@gmail.com

2012. január 23., hétfő

Újabb játék....

Látom az elÅ‘zÅ‘ játék nem nagyon vált be pedig szerintem tök egyszerű és jópofa de azért nem baj...viszont készültem nektek egy másikkal... 
Csak annyi az egész hogy én mondok néhány kulcsszót bármelyik részbÅ‘l nektek meg ki kell találnotok hogy melyik részben volt.... Sok sikert a nyertes nevét kihirdetem.....itt és a facebookon is....:)   Sok sikert

1.Corteznek eltört a keze.
2. Én is vettem egyet virágnak ő is vett nekem egyett.
3.Csak szimulálta hogy beteg.
4.Majdnem meghaltam de Å‘ megmentett.
5. Elveszítettem de visszakaptam.
6.Baj van otthon.
7.Nah ezt megkaptam...stréber.
8.Az új robogó
9.Szegény Cortez ...baj gy rokonnal
10.Dave és a személyisége
11.Az iphone lopás
12. A kitörölt ismerősök a facen....
13. Megismertem egy embert akit nem kellet volna
14. A berendezetlen szoba
15. Az első csókom vele....
16.Az ülésrend tisztázása
17.Jerome és Benoit
18. A legszomorúbb 20 zene
19.A cím: E__ü__
20. Csontváz Carlos folytatása akirÅ‘l még senki sem tud                 

Sok sikert...Csak a könyv címére cagyok kíváncsi az oldal szám nem kell.....igazából 2 becsapósabb rész van benne és hogy segítsek elárulom melyik az a kettő de csak a ti kedvetekért: 2, és a 20-as......Nah de mostmár több segítség nincs.....:D

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése