Ha bármi kérdésed vagy információd van amit szeretnél megosztani velem, esetleg segítség kéne írj nyugodtan amien hamar csak tudok válaszolok: nixi.szjg@gmail.com

2012. január 21., szombat

Az első játék!!!

Tudom hogy azt mondtam hogy azt mondtam hogy csak akkor lesz játék ha megszavazzátok de tuti jó ötlet jutott az eszembe.
Nah szóval tudjátok hogy az oldal még friss nem rég készült és arra gondoltam hogy úgy dobnám föl a nézettséget hogy csak annyi az egyész hogy zavaznod kell valamelyik kérdésemre(pl. melyik cortezt választanád) akkor kihirdetem hogy ki melyik szent johanna gimis szereplőt érdemli. Utána ha megvan mindenki csainálok egy csoportot ahol föl vananak sorolva az eggyes szereplők és odaírom azokat a neveket akik kiérdemelték ezt a nevet. Nah most természetesen az első lány komment a Reni nevét fogja kapni és az első fiú koment pedig a Cortez nevet. Nem akarom sokáig húzni ezt a játékot mert egyrészt szerintem nagyon könnyű másrészt meg már megjártam egyszer ezel és senki nem írt szóval nem húzom sokáig ha nem nagyon ír senki leszedem. Pedig csak egy komi kell...... Egyszerű....:D Remélem jó lessz....És nem nagyon szeretném letörölni mert nagyon könyű és szerintem kezdésnek elég jó ötlet....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése