Ha bármi kérdésed vagy információd van amit szeretnél megosztani velem, esetleg segítség kéne írj nyugodtan amien hamar csak tudok válaszolok: nixi.szjg@gmail.com

2012. január 16., hétfő

SZJG idézetek





  - Oké- szólalt meg Cortez amikor biztonságosan megfogta az ablakkeretet és kihúzta magát.-Figyelnétek kicsit? Kösz- kezdte és a tekintetével körbepásztázta az udvart majd megállapodott rajtam. Jaj ne! Azt hiszem legalább kétszáz volt a pulzuom és alig mertem levegőt venni annyira féltem hogy baja esik.-Ott a padon....-mutatott felém.
-Hagyd abba! Könyörgöm hagyd abba!- motyogtam alig hallhatóan. Az egész udvar felém fordult én pedig még soha de soha nem égtem ennyire. 
- ... a barátnőm!- kiáltotta. Reni köszönnél a többieknek?
 


 – Odaengednétek? – kérdezte Dorián tőlem és Kingától. […] 
– Húzzál el innen, amíg szépen mondom! – vette át a szót Kinga, és még én is megrémültem tőle. Te jó ég! Kinga totál pszichopata! […] 
– Dorián, szerintem ez nem jó ötlet. Kérlek, most menj el – mondtam halkan, mert nem akartam durva lenni. Bezzeg Kinga! 
– Mondd, alapozó ment a füledbe? Tűnés innen! Senki nem kíváncsi rád! Na, indíts! […] 
Attól függetlenül, hogy Kinga minden egyes megnyilvánulása bántó, néha igazán jól jön a segítsége. Ha azt segítségnek lehet nevezni, hogy szörnyen ijesztő tud lenni. :)


– Tanár úr! – lóbálta a karját Kinga.
– Tessék?
– Most komolyan. Én két egyszarvút rajzolok kilencven perc alatt, ami, valljuk be, nem kis teljesítmény, és ötöst kapok. Renáta meg elhasznál egy tubus fekete temperát, és hármas??? – hüledezett.
– Kinga, az ötösnél nincs jobb jegy.


- Az meg ott ki?
- Ki ki?
- Ott virág mellett
- Zsák.
- Nem ő a másik oldalán.
- Jah Regina.
- Renáta.
- Az tök mindegy.
- Mért nem volt gólyatáborban?
- Mit tudom én biztosan tanult!
- Stréber?
- Totál... 


- Láttam hogy bejelölt.
- Igen.
- Töröld ki.
- Tessék?
- Töröld ki!
- Bocs de semmi közöd hozzá hogy kit jelölök vissza, Azt meg végképp nem mondhatod meg hogy kit töröljek ki!
- Jó. Nem érdekel a francia barátod . Sem a kifestett szemű haverod. Tudod mit? még Neményi sem. De ez egy barom töröld ki !
- Ricsi zenésztársa és még virág is jófejnek tartja.
- Az hogy jó fej nem azt jelenti hogy jó ember
- Nem fogom kitörölni csak mert te azt mondod! Nem hiszem el hogy zavar hogy van még egy ismerősöm a hülye közösségin. csak egy ember aki bejelölt mert ismer!
- Nem ismer egyszer látott!



Kimentünk a táblához, és miközben Robi bekapcsolta a tévét, amitől még nagyobb lett a hangzavar, Kardos megpróbált beszélni velünk. 
– A jövő heti irodalmi hét kapcsán… – kezdte, de miután rájött, hogy képtelen túlüvölteni a tévét, Robira förmedt. – Haraszti, nem zavar, hogy itt vagyok? -kérdezte. 
– Nem tanár úr, csak nyugodtan – bólogatott Robi. Kardos elképedt arccal nézett rá, mire Robi zavartan elnevette magát. 
– Á, úgy érti tanár úr, hogy hangos . Elnézést, máris lehalkítom – magyarázta.

  Rendben. A mai alkalommal Passuth Esőisten siratja Mexikót című művéről beszélünk – csapta össze a tenyerét Kardos, mire az olvasókörösök felcsillanó szemmel figyelni kezdtek. Aztán egy koppanás hallatszott, és mindenki hátrafordult. Cortez lefejelte a padot.– Rendben. A mai alkalommal Passuth Esőisten siratja Mexikót című művéről beszélünk – csapta össze a tenyerét Kardos, mire az olvasókörösök felcsillanó szemmel figyelni kezdtek. Aztán egy koppanás hallatszott, és mindenki hátrafordult. Cortez lefejelte a padot.


 A sorozat este volt. Nem nézted? 
– Én nem tévézek este! Na, ezt megkaptam A fiúk és Virág, amolyan „uhhh, ez fájt” nézéssel nyugtázták a kijelentésemet. 
– Most mi van? – ráztam a fejem. 
– Nem tévézel? – ismételte hitetlenkedve Zsolti. 
– Nem, esténként nem. 
– De akkor mennek a sorozatok!!! – kiáltotta Dave kissé hangosabban, mint tervezte, mert még ő is meglepődött a hangerején, úgyhogy kicsit halkabban folytatta. – Bocs. Szóval nem tévézel? Akkor mit csinálsz? Netezel? 
– Olvasok – vontam meg a vállam, aztán mosolyogva hozzátettem. – Oké, ha látnátok az arcotokat, akkor tuti jót nevetnétek. 
– Minek olvasol este is? Állandóan olvasol! Lemaradsz a sorozatokról! – töprengett Ricsi. 
– Nem érdekelnek a bűnügyi sorozatok. Nem tudom – rágtam a szám szélét. – Én úgy gondolom, hogy elalvás előtt olvasni kell. Így szoktam meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése