Ha bármi kérdésed vagy információd van amit szeretnél megosztani velem, esetleg segítség kéne írj nyugodtan amien hamar csak tudok válaszolok: nixi.szjg@gmail.com

2012. augusztus 27., hétfő

Sorryyyyyy...

Sziasztok!

Sajnálom hogy mostanság nem írtam de tudjátok olvastam.......:))))))) És igen 3 nap alatt kiolvastam, szörnyű, tudom, most mihez kezdjek majd? Nah az első fontos dolog amit mondani szeretnék mondani hogy a nyertesek ugye azok voltak akik a kinga zsolti párosra szavaztak, mint kiderült. A másik pedig láttam sokan szavaztatok és hogy nagyon vártátok a dedikálás napját, pont mint én. Nos van itt még valami, egy idézetek címszó alatt lessz megtalálható a 7. részből részek amiket én gyűjtöttem ki hogy könnyebb legyen majd legközelebb megtalálni. Hát ennyi lett volna a modnani valóm. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése