Ha bármi kérdésed vagy információd van amit szeretnél megosztani velem, esetleg segítség kéne írj nyugodtan amien hamar csak tudok válaszolok: nixi.szjg@gmail.com

2012. augusztus 27., hétfő

Az idil töprengős pillanatomat szokás szerint Kinga rontotta el aki megállt mellettem és unottan bámult az arcomba.
- Bútorasztalosnak készülsz? Vagy miért simogatod az asztallapot?
- Nem csak....Cortez...
- Mi van vele? - vonta fel a fél szemöldökét.
- Ez az ő helye.
- Na és, csak egy pad.
- Az ő padja.
- Renáta, az agyamra mész. Egész júniusban valami poshadt pólóról ábrándoztál, most meg padot simogatsz.
- Az nem poshadt póló,! Cortez Ramones felsője, amit itt hagyott nekem - kértem ki magamnak , mert ne becsmérelje a szent ereklyémet amivel kihúztam a nyarat.Már nincs Cortez illata, főleg, amióta kispárnahuzatként használom ( ez titok ) de akkor is ne pocskondiázza.
- Felőlem, - vonogatta a vállát. - De most szedd össze magad, és gyere le az udvarra terepszemlére.Cortez hazajön, addig szakadj el a padjától és a csöves pólótól....
- Hagyd már békén a pólót! - kértem dühösen.
- Na. Menjünk - indult kifelé határozottam és mivel útba esett fejbe verte Andrist a tenyerével.

28.oldal

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése