Ha bármi kérdésed vagy információd van amit szeretnél megosztani velem, esetleg segítség kéne írj nyugodtan amien hamar csak tudok válaszolok: nixi.szjg@gmail.com

2012. március 18., vasárnap

Idézetek a 6. részből / 3.

- Mi ez?- érdeklődtem.
- Youtube-videó.
- Kiről?
- Deszkásokról - mutatta felém.
- Ahha. Kickflip - mutattam a kijelzőre, Corteznek pedig felszaladt a szemöldöke.
- Ezt honnan tudod?
- A régi deszkás korszakomból - nevettem el magam , és érztem hogy elvörösödöm.
- A miből? - röhögött jóízűen.
- Nem érdekes.
- Szerintem az. Szóval?
- Jaj - sóhajtottam és lehunytam a szemem. - Régebben próbálkoztam. A deszkázással.
- Régebben?
- Kilencedik - temettem a tenyerembe az arcom, és folyamatosan égtem. - De hamar feladtam. Nem igazán ment. Viszont bevágtam az összes trükk nevét. Lelkes stréber vagyok, de a gyakorlatban elég sokat bénáztam...
- Miért nem tudlak elképzelni deszkával? - nevetett én pedig kissé felháborodtam.
- Hé, ne degradálj. Igenis jól állt. Menő volt, meg minden. És eljutottam az Olie-ig.
- Hú - biccentett tettetett elismeréssel.
- Ne már, komolyan mondom! Elég sokat szenvedtem hogy imponáljak neked.
- Imponáltál te anélkül is eleget - ölelte át a vállam nevetve, és magához húzva adott egy puszit a homlokomra.

Szent Johanna Gimi 6.
Ketten
Deszkás titok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése