Ha bármi kérdésed vagy információd van amit szeretnél megosztani velem, esetleg segítség kéne írj nyugodtan amien hamar csak tudok válaszolok: nixi.szjg@gmail.com

2012. március 18., vasárnap

Idézetek a 6. részből / 1.

- Életem összes kosarát tőled kaptam, úgy, hogy a feléről még csak nem is tudsz - nézett a szemembe mire annyira ledöbbentem , hogy levegőt is elfelejtettem venni. Hirtelen leblokkoltam és nem tudtam mit szóljak . Úgyhogy az első dolgot mondtam ami eszembe jutott. Kár volt.
- Van egy Cortez-dobozom - szaladt ki a számon aféle 'mondok valamit hogy oldjam a feszültséget' stílusban. Cortez rám meredt.
- Mi van?
- Semmi - sütöttem le a szemem.
- Milyen doboz?
- Semmilyen - legyintettem.
- Nem, nem - ragadta meg a karom és visszahúzott mert előre siettem. - Ezt meg kell magyaráznod.
- Csak ha ezzel megnyertem a "ciki" versenyt.
- Még nem tudom miről van szó, de előre megajánlom.
- Kösz - sziszegtem kínosan.
Gyorsan elhadartam Corteznek hogy van egy doboz amibe begyűjtöttem minden vele kapcsolatos cuccot. Levelezés, puskák, rágópapír (pff), ajándék, szilikon karkötő, a rá emlékeztető dalok CD-je, mozijegy....Minden. Miután végeztem, Cortez halgatott, én meg nagyon, nagyon vártam hogy reagáljon valamit.
- Mik vannak a CD-n? - kérdezte hirtelen.
- Top sírós számok.
- Sírtál? - nézett mélyen a szemembe, és az arcán láttam hogy ez érzékenyen érinti: totál elkomorodott.
- Néha. Egy kicsit - füllentettem. Azt azért mégsem mondhattam hogy kiszáradtak a könnycsatornáim.
Cortez magához húzott szorosan átölelt, és hosszasan megcsókolt.

Szent Johanna Gimi 6.
Ketten
"A cikis jelenet "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése