Ha bármi kérdésed vagy információd van amit szeretnél megosztani velem, esetleg segítség kéne írj nyugodtan amien hamar csak tudok válaszolok: nixi.szjg@gmail.com

2012. július 19., csütörtök

Eredmény és hír

Megvannak az eredmények. Az 5 ember és kommentje aki a borítón látható lessz: 

Az én időszámításom: SzjGe. és SzjGu. Váradi Eszter

A SZJG nem egy két napig tartó őrület..hanem egy korszak.! Tóth Enikő


23 éves vagyok és azt gondolta
m, engem ez a történet már nem tud lekötni. Mekkorát tévedtem! Ricsi 4ever Jávorka Brigitta

"Rosszul nézel ki, olvasol te Szent Johannát rendesen?" Fodor Anna Emese

Laura néni, úgy szeretjük önt! Megölelhetem? Bombicz Eleonóra

Gratulálunk nekik, és annak ellenére hogy például az enyém sem került be azért még ez nem tántorít el a szent johanna gimi-től.:DDDDD Továbra is szeretem, sőt imádom!!! XD

De most jól figyeljetek mert még lehet hogy a mai nap folyamán látható lessz a borító a tartalommal és reni adatlapjával!!!!! Figyeljétek az oldalamat és ami a facebookon megjelenik az itt is!!!! :DDDD

Mindenkinek szép napot és jó várakozást!!!! XD

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése